Будь-яку бухгалтерську довідку за будь-який період можна завести через інші нарахування і утримання. Це введення будь-якої суми нарахувань(утримань) розрахованої вручну.
Є два режими: списки постійні для місяців і списки на поточний розрахунковий місяць. Різниця між ними та, що одні списки ви можете створити на довгостроковий період, а потім щомісячно переносити вже раніше сформований список в поточний розрахунковий місяць. Де цей список буде доопрацьовуватись, а при виході з нього дані будуть автоматично заноситись в особисту картку. Послідовність роботи зі списками в поточному розрахунковому місяці:
- Перелік списків
-
При вході в цей режим ми через F8 вводимо код документу та назву документу. Код – це номер по-порядку, назва довільна, щоб зручно було працювати з цим документом. (Це свого роду зміст) . Тут можна створювати новий документ (F8), копіювати (F4), при необхідності вилучати (F2) Увага, перед вилученням документу його початково потрібно очистити, інакше ви можете вилучити лише назву документа, а не самі записи з цього документу.
-
- Заповнення/коригування списку
-
Із запропонованого списку документів необхідно за допомогою стрілки вверх (вниз) вибрати необхідний для роботи документ і натиснути Enter.
-
З’явиться допоміжне меню, де будуть розписані функції для роботи з документом. Основна – коригування списку. При натисканні Enter відкриється сам документ. Через F8 можемо ввести новий запис. Вводимо код працюючого (Tab – вихід на довідник працюючих), код виду оплати (Tab – вихід на довідник видів оплат). Заповнюємо кількість днів, годин, суму нарахування або утримання. Важливо, при вводі видів оплат по яким збираються дні(години) для розрахунку середньої зарплати лікарняних, дні і години вводити лише при необхідності, щоб потому не було подвоєнь. Суму «червону» вводимо із знаком «-». Місяць оплати - це місяць за який здійснено перерахунок. Шифр затрат, вид діяльності – вводимо рахунок та код виду діяльності згідно відповідних довідників.
Допоміжні функції:
- Додавання працівників у список
-
Автоматичне додавання працівників у список згідно вказаного фільтру (по підрозділу)
- Автоматичне заповнення виду оплати
- Автоматичне заповнення шифру затрат
- Автоматичне заповнення виду діяльності
- Автоматичне заповнення сум
- Автоматичне заповнення кількості днів
- Автоматичне заповнення кількості годин
- Автоматичне заповнення місяця оплати
-
Ці всі функції однотипні: по вказаному фільтру (якщо фільтр не вказаний – то по всьому списку) заповнюємо відповідні дані.
- Очистка списку.
-
Перед тим як список вилучити із переліку списків, його необхідно очистити.
-
При виході з цього режиму відбудеться автоматичне рознесення даних опрацьованого списку в розрахункові листки.
На основі сформованих списків можна зробити
- Контрольний друк списку
- Друк відомості по списку
-
Для цього необхідно із запропонованого списку документів за допомогою стрілочки вверх (вниз) вибрати відповідний документ і натиснути Enter (перехід між вікнами Alt+Tab для перегляду та друку документа).